Sunday, April 2, 2017

Giveaway

























Het is weer tijd voor een superleuke giveaway! Ik mag een exemplaar van het nieuwste boek uit de Zoomigurumi-serie weggeven, en dat is: Zoomigurumi 6. Het boek bestaat uit 15 prachtige patronen en is een echte must-have voor iedereen die van amigurumi haken houdt. Ik geef twee exemplaren weg: een Nederlandstalig boek en een Engelstalig. Wil jij graag een boek winnen? Kijk dan gauw hier en laat me in een reactie hieronder weten wat jouw favoriet uit dit boek is. Ik maak de winnaar a.s. dinsdag bekend. Je kunt trouwens ook meedoen via Facebook. Heel veel succes!

It's time for another fun giveaway! I'm giving away a copy of the gorgeous book Zoomigurumi 6. In the book you will find 15 lovely patterns and it's an absolute must-have for everyone that loves amigurumi. I'm giving away two copies: one in English and one in Dutch. Do you want to win the book? Go check more details of the book here and tell me what pattern you love most. I'll announce the winner this Tuesday. You can also enter the competition through Facebook. Good luck!

41 comments:

  1. Ein Versuch ist es allemal Wert :-) ich finde die Eule ist total zauberhaft.
    herzlichst AnnA

    ReplyDelete
  2. ai wat een leuk boek weer!
    zou gaan voor t koetje, iemand heeft samen met fam een zorgboerderij en is zwanger!
    dus t zou een kraamkadootje worden. groetjes mar b

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je dit mag weggeven! Ik waag graag een kansje en dan gaat de voorkeur uit naar de Nederlandse versie. Ik ben net oudtante geworden, dus wil ik graag een knuffel gaan haken :-)
    Groetjes, Akkelien

    ReplyDelete
  4. Ik vind alle diertjes leuk! Maar als ik er dan echt eentje uit moet kiezen, dan denk ik dat ik Cedric de luiaard het eerst zou haken. Mijn voorkeur gaat uit naar de Nederlandse versie, maar met de Engelse zou ik ook heel content zijn! Bedankt voor de kans om dit boek te winnen. :)

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Ik doe graag mee. Ben nu al verliefd op het kleine vogeltje!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke actie! En voor een gaaf boek. Als ik het boek zou winnen dan zou ik de pandabeer als eerste maken, vanwege zijn schattige oogjes :D

    Succes met de actie.

    Groetjes,
    Renske
    www.rennebol.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. i love the shark and the sloth ♥♥ if a have to pick just one, i go with de shark ♥

    ReplyDelete
  8. wat een leuke give away ik doe zeker weer mee

    ReplyDelete
  9. Love the little green and blue bird & the owl-so sweet!Thank you, Susan

    ReplyDelete
  10. the little hedgehog would be the first thing i'd make! so cute.

    ReplyDelete
  11. I really like the fox and the mammoth(?). Not sure if that's what it is, but I love it!

    ReplyDelete
  12. I really like the mammoth. It is so cute and original.

    ReplyDelete
  13. Ik vind de mamoet echt fantastisch! Goede actie trouwens :)

    ReplyDelete
  14. Wow,zoveel leuk dieren, ik ben een echt kattenmens maar het vosje en de teckels zijn ook super. Ik zou wel alle dieren willen maken maar hoe kan ik wat tijd bijmaken?

    ReplyDelete
  15. Ik waag een kansje , de mammoet vind ik super en in het Nederlands is toppie . Een mooi haak boek trouwens

    ReplyDelete
  16. Ik doe graag mee. Ik vind ik kleine rode panda erg leuk maar ook het vogeltje vind ik leuk.
    Groetjes,
    Lisanne

    ReplyDelete
  17. Wow wat een leuke give away .. ik doe heel graag mee
    ik vindt die koe wel heel erg leuk !!!
    heel veel groetjes

    ReplyDelete
  18. Ik waag een kansje , de mammoet vind ik super en in het Nederlands is top . Een mooi haak boek trouwens

    ReplyDelete
  19. Weer een super leuke actie! De mammoet en de zwanen zijn toch wel mijn favoriet. Alhoewel de kolibrie ook een schatje is!

    ReplyDelete
  20. Muy difícil elegir un solo animal,son todos tan bonitos!!Pero me encanta el perro Teckel con ese aspecto tan bohemio!
    Muchas gracias por la oportunidad de participar en tan generoso sorteo.
    Besos.

    ReplyDelete
  21. Ik doe graag mee voor beide versies! Dat lieve kleine vogeltjes vind ik het schattigste, maar ze zijn allemaal super leuk!

    ReplyDelete
  22. Oh super. Ik doe graag mee
    Bedankt voor deze mooie kans. Mijn voorkeur gaat uit naar het hondje.

    ReplyDelete
  23. Oooh, ik hou van Zoomigurumi :)
    En een diertje kiezen, moeilijk, ik ga deze keer voor het vogeltje...
    En nu duimen maar!

    ReplyDelete
  24. moeilijk kiezen hoor, de koe of de luiaard. Ze zijn weer erg leuk!!

    ReplyDelete
  25. Choosing only one pattern is very difficult. I love all of them. The dachshund is so lovely and the sailor teddy bear too.

    ReplyDelete
  26. Ik doe graag mee. Lastig kiezen, zoals de meesten ook al aangeven. Eigenlijk heb ik 3 favorieten; het vosje, de mammoet en het poesje. Hoop dat er nog veel meer boekjes komen. Zijn echt heel mooi allemaal. Ik hoop dat ze nog eens een poppenboek gaan maken. Of eigenlijk een boek met aangeklede dieren. Lijkt me super grappig.

    ReplyDelete
  27. Ik wil ook graag mee doen voor het Nederlandse boekje😊zooo leuk allemaal♡♡♡
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  28. ik begin gewoon bij de eerste en maak ze allemaal ....eerst voor mijn 4 kleinkinders en dan denk ik dat er nog genoeg in de rij staan ,om ze allemaal te adopteren !

    ReplyDelete
  29. Weer een lief boekje! Lijkt mij super om de mammoet te maken! En wie weet welke daarna, misschien het egeltje? Duimen!

    ReplyDelete
  30. Prachtig boekje...(net als alle vorige versies) En ik heb er nu al zin in.... het garen ligt klaar... en eigenaren voor deze nieuwe knuffels staan al te springen... Dus ik kan niet wachten tot het hier in mijn haakmandje ligt zodat ik kan starten. Dus ik waag graag een kansje

    ReplyDelete
  31. de Frans teckel, le teckel Francais, wat een schatje is dat, met de alpinopet en een gestreept truitje, dat is echt mijn favoriet

    ReplyDelete
  32. Sinds ik een koe lekker Hollands vind doe ik die als eerste

    ReplyDelete
  33. De luiaard en de mammoet vind ik zelf ontzettend gaaf, maar het katje 🐈 staat zeker heel erg hoog op het lijstje van mijn prinsesje nu ze haar kattenvriendin nog steeds zo mist. En de twee zwanen vind ik echt super om te maken voor mijn lieve mama, die het afgelopen jaar meer dan genoeg voor haar kiezen heeft gekregen. En de kolibrie als aandenken aan mijn opa 💫. Eigenlijk zijn ze gewoon allemaal geweldig in het Nederlands of in het Engels 😍, dus ik waag heel graag een kansje en hoop op een beetje geluk 🍀🍀😬

    ReplyDelete
  34. Wat fijn dat jij weer een gaaf boek mag weggeven. Hopelijk krijg je ook wel eens een boek dat je zelf mag houden.
    Soms is het moeilijk om het leukste dier uit een Zoomigurumiboek aan te wijzen. Deze keer weet ik het meteen: de rode panda van Little Muggles. Beetje ondeugend kijkt hij je aan.
    Ik waag graag een kansje.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  35. Als ik echt moet kiezen, wordt het eerst het vosje, daarna haak ik ze allemaal ;)
    Natuurlijk doe ik mee, wie wil er niet zo'n leuk boek winnen. Het liefst nederlands.
    Groetjes, Margreet

    ReplyDelete
  36. Wauw, ik begin net op tijd met bijlezen ;) Ja onze verhuizing zit er bijna op, ik krijg weer meer tijd :-)
    Graag doe ik dus mee met deze leuke give-away :)
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  37. Als eerste wordt het Alvin de Egel, maar eigenlijk zijn ze allemaal zo leuk. Dus ik waag graag een gokje om te winnen, bij voorkeur voor het nederlandstalige boek.

    ReplyDelete
  38. ewel ik waag mijne kans se !!!! je weet maar nooit , grts Rita

    ReplyDelete
  39. Wat een leuke actie. Ik ben echt fan van deze boekenserie! Ik zou als eerste de teckel of de kolibrie gaan maken, want wat zijn ze tof!

    ReplyDelete
  40. Oh my gosh! Is that a wooly mammoth on tha back cover?! He's adorable!!
    i_love_books at aol dot com

    ReplyDelete