Monday, August 15, 2016

Cute crochet monkey

























Is dit niet een superlief aapje? Het patroontje is helemaal gratis te vinden op de website van Stephanie. Als je hier klikt ga je naar het blogbericht waarin je kunt lezen hoe je het patroon kunt downloaden en waar een uitgebreide toelichting staat hoe je de losse onderdelen in elkaar zet.
Ben je trouwens ook zo in de vakantiemodus? Ik wel! En daarom ga ik woensdag een heel leuk vakantieboek weggeven. Kom dus woensdag even kijken op mijn blog, want dan zal ik je er alles over vertellen!

Isn't this the cutest monkey? The pattern is available for free on the website of Stephanie. If you click here you will go to the blog post where you can find how to download the pattern and where you can find a great tutorial on how to make this monkey.
And now that you are here: are you having a lovely summer holiday? Well, I am so I thought it would be fun to give away a lovely holiday book. Check out my blog on Wednesday, because I will tell you all about it by then.

6 comments:

  1. EIN süßer kleiner AFFE,,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    ReplyDelete
  2. Schattig aapje voor het Chinese jaar van de aap. Beetje lief, beetje ondeugend.
    In de vakantiemodus zijn lijkt me heerlijk. In mijn omgeving komt iedereen langzaam weer uit die modus terug. Jij mag nu lekker genieten. Leuke dingen doen, even de druk van alledag eraf.
    Natuurlijk kom ik woensdag even kijken, want mijn vakantie komt er over een paar weken aan.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  3. Wat een schattig aapje en zo leuk met die banaan erbij.
    Groetjes,
    Loes

    ReplyDelete
  4. Het aapje is inderdaad superschattig! En lekker he, de vakantiemodus, ik zit er ook helemaal in. Gemeten!

    ReplyDelete
  5. This is so cute! Thanks for sharing the link.

    ReplyDelete