Tuesday, July 12, 2016

Giveaway: Bobble Stitch Blanket Pattern!

























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

The giveaway has ended, the pattern is available here. * De giveaway is afgelopen, het patroon is hier verkrijgbaar.

Een tijdje geleden heb ik deze deken gehaakt. Het patroontje schreef ik uit en dat is onder meer hier verkrijgbaar. Nu leek het me leuk om aan twee van mijn volgers een patroontje weg te geven. Een Engelstalige versie en een Nederlandstalige versie. Vind je het leuk om dit patroontje te winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaar a.s. donderdagavond bekend. Veel succes! ♥

Some time ago I crocheted this blanket. I wrote down the pattern and it is available (amongst others) here. Now I thought it would be a fun idea to give away a pattern to two of my followers. I'll give away an English version and a Dutch version. If you want to win this pattern, leave a comment below. I'll announce the winner this Thursday evening. Good luck! ♥

46 comments:

  1. Lovely pattern and lovely colors! Thanks for the giveaway.

    ReplyDelete
  2. Oh how exciting!I just love doing bobble stitch!

    ReplyDelete
  3. I love your patterns. I'm always łoooking for more blankets to crochet. I make one every time a new baby is announced.

    ReplyDelete
  4. Wat een superleuk deken! Ik doe graag mee voor de Nederlandse versie.

    ReplyDelete
  5. It`s great, I love this blanket and so I hope to win the pattern!:O)

    Sabine

    ReplyDelete
  6. Prachtig patroon om heerlijk van de zomer in de tuin te haken.
    Doe graag mee

    ReplyDelete
  7. Prachtig patroon. Ik doe graag mee voor de give away. Engels of Nederlands maakt mij niet uit

    ReplyDelete
  8. Ik doe graag mee voor de NL VERSIE van deze super gave deken.

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie deken. Daar zou ik graag het patroon van willen winnen, Engels of Nederlands maakt niet uit..

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie deken. Daar zou ik graag het patroon van willen winnen, Engels of Nederlands maakt niet uit..

    ReplyDelete
  11. This blanket is the most precious one I have ever seen. I would love to make it! Thanks for the chance to win the pattern!

    ReplyDelete
  12. Wat een vrolijk patroon! Ik doe graag mee.
    Geertje

    ReplyDelete
  13. Eindelijk een NL patroon van een superdeken,doe graag mee

    ReplyDelete
  14. Ik sta net op het punt een dekentje te maken. Een ribble crochet blanket ging het worden. Maar deze is zoveel verfijnder!! Ik wacht tot morgen om er mee te beginnen. Wie weet kan ik die van jou haken! ��

    ReplyDelete
  15. Ik doe graag mee met deze give away lijkt me een leuk patroon om te haken

    ReplyDelete
  16. Heel mooi en ontzettend gave kleuren!

    ReplyDelete
  17. What a beautiful blanket. It would be perfect for my great granddaughters. I an starting blankets for the family for Christmas.

    ReplyDelete
  18. Beautiful blanket pattern!! Thanks for the chance to win it.

    ReplyDelete
  19. Ik vind het een heel mooi patroon. Zeker ook geschikt voor een project voor kinderen die het moeilijk hebben (regenboogdekens). Het patroon zou ik daarom heel graag winnen

    ReplyDelete
  20. Ik doe graag mee! Wil nog een mooie deken voor het ledikantje van m'n dochtertje maken en vind dit patroon echt mooi! Engels of nederlands maakt me niet uit ;)

    Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  21. Ik doe graag mee! Wil nog een mooie deken voor het ledikantje van m'n dochtertje maken en vind dit patroon echt mooi! Engels of nederlands maakt me niet uit ;)

    Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  22. Ik doe graag mee voor de Nederlandse versie. Lijkt me ideaal om restjes op te werken in de gekleurde rijen.

    ReplyDelete
  23. What a beautiful blanket. Thanks so much for the giveaway!

    ReplyDelete
  24. Lovely blanket! Perfect for a baby or as a summer throw.
    Thanks for the giveaway!

    ReplyDelete
  25. This pattern is lovely, and I would love to win it. But, far beyond that, I just want to say thank you for your unending generosity in sharing your crochet wisdom and general life with all of us. I love to crochet, and the act of turning yarn into art that can take so many forms is my best meditation, and the way I find myself when things are tough. Recently I realized that, though this is true, the best thing about crochet has been getting to "meet" and share my craft with so many wonderful talented and kind people. Thank you.

    ReplyDelete
  26. As every piece of work yo do amazingly beautiful. Thanks for the chance!!. Love peace and crochet Gabriela

    ReplyDelete
  27. How exciting the chance to win a pattern. I have never crocheted bobble stitch. I really enjoy your blog, thank you for sharing.

    ReplyDelete
  28. Wat een leukerd zeg. Ik wil graag weer een deken gaan haken en ben op zoek naar inspiratie deze is erg gaaf. Ik maak dan ook graag kans op het Nederlands talig patroon

    ReplyDelete
  29. Mooie deken....Wil wel kans maken op het patroon. Dan kan ik het haken voor op de nieuwe kamer van mijn oudste dochter.

    ReplyDelete
  30. Toffe deken, mooi patroon. Ik doe graag mee voor de Nederlandse versie.
    Groetjes Leandra

    ReplyDelete
  31. Ik doe graag mee voor de Nederlandstalige versie, een lief dekentje voor ons kleindochtertje.

    ReplyDelete
  32. Op de valreep waag ik ook graag een kans. Wat een prachtige deken!

    ReplyDelete
  33. Lovely blanket. :) I am sure the pattern is lots of fun, can't wait to try it!

    ReplyDelete
  34. Wow daar kan ik een leuk dekentje voor mijn pasgeboren dochter van maken.. Ziet er erg mooi uit!

    ReplyDelete
  35. Wow daar kan ik een leuk dekentje voor mijn pasgeboren dochter van maken.. Ziet er erg mooi uit!

    ReplyDelete
  36. It is so pretty! I have a new link party for fabric, yarn and thread, and I hope you link up! http://busyhandsquilts.blogspot.com/2016/07/introducing-finished-or-not-friday-at.html

    ReplyDelete
  37. Gosh this is a pretty pattern! Thank you for your generosity in offering a giveaway :)

    ReplyDelete
  38. I love bobble stitches, and this pattern incorporates them in such a lovely way! I am definitely going to be buying the pattern! Right now, I think :)

    ReplyDelete
  39. I love the colors and design of this blanket. So sweet! Thanks for sharing it at our weekly link party. I just thought you might like to know that this week's party is up and running. We'd love to have you visit again. http://www.thelifeofjenniferdawn.com/2016/07/diy-creative-wall-decor-and-little-bird.html

    ReplyDelete
  40. How pretty! The color combination is just wonderful! I'd like to feature your post today at Tuesdays with a Twist! -Marci @ Stone Cottage Adventures

    ReplyDelete
  41. What a gorgeous blanket! I love the pretty colours Thank you for sharing this pattern with us at Hearth and Soul. Hope to 'see' you at the party again this week!

    ReplyDelete