Tuesday, May 18, 2010

Vakantie en een award























Gisteren ben ik teruggekomen van een korte maar geweldige vakantie in mijn favoriete vakantieland: de UK. Het was erg jammer om weer naar huis te moeten, maar wat een enorme verrassing was was de award die ik ontvangen had terwijl ik weg was! Aisyahelga heeft me de award gegeven. Aisyahelga, ontzettend bedankt! Eigenlijk zou ik de award nu door moeten geven aan tien mensen, maar ik vind zoveel blogs mooi dat ik besloten heb de award niet door te geven aan iemand in het bijzonder. Aisyahelga, ik hoop dat je dat begrijpt! Ik ben in elk geval HEEL blij met jouw award!
Ondertussen heb ik tijdens mijn vakantie aardig wat gehaakt. De foto hierboven laat zien dat de deken al een beetje vorm begint te krijgen. Nog 2/3 te gaan!

Yesterday I returned form a short but wonderful holiday in my favourite holiday country: the UK. It was really sad to have to go home, but it was a huge surprise that I got an award when I was away. Aisyahelga gave me an award. Aisyahelga, thanks so much! I have to pass on the award to ten other people, but I love so many blogs that I'm not going to give it to somebody specific. Aisyahelga, I hope you understand and that you know that I'm REALLY happy wit your award.
In the meantime I did lots of crochet while on holiday. The picture above shows a blanket that's starting to get bigger. Still 2/3 to go!

8 comments:

  1. That's OK,Annemarie :) I'd love to see the finished blanket!

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met je award. zo te zien ben je al een heel eind met haken, wat een werk zeg.

    fijne dag nog, gr Stina

    ReplyDelete
  3. Dankjewel Stina! Ik heb 'm inderdaad al een heel eind af maar ik heb ook nog een heel eind te gaan (-:

    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  4. Wat leuk zeg die kleurtjes in een deken. Ik ben zelf net begonnen met blokken voor een witte sprei. Ik heb je blog gevonden via Stina. Leuk zelf haak ik ook veel. doe ook nog heel veel andere dingen. Misschien heb je zin om ook eens bij mij te kijken. Ik ga je volgen ben benieuwt naar het eind resultaat van de deken.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  5. Hoi Saskia, bedankt voor je leuke reactie! Ik heb jouw blog inmiddels ook bezocht, maar dat heb je misschien al gezien (-:

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete
  6. Wat wordt hij prachtig!
    Mooie frisse kleuren!!!
    Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    Ik ben zelf met de Afrikaanse bloemen aan de gang gegaan om er kussens van te maken. Ze zijn erg leuk om te maken.

    Groetjes Tamara.

    ReplyDelete
  7. I love the photo with your blanket on your lap. :)

    ReplyDelete
  8. Ooooh wat ga je hard zeg.
    Ik zag je dekentje en ben ook met een dekentje begonnen wel al een keertje opnieuw begonnen hoor (te weinig katoen).
    Maar hij wordt echt supermooi.

    ReplyDelete