Tuesday, May 25, 2010

Drawer knobs





♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for more free patterns - Klik hier voor meer gratis patronen

Weer zoiets wat ik zo in mijn huis zou willen! Deze ladeknopjes kun je zelf maken. Ze zijn ontworpen door de dames van Pickles, een schitterende website waar ik al eerder over schreef. Het gratis patroon van de ladeknopjes vind je hier.

Again something I'd love to have in my house! You can make these drawer knobs yourself. They were designed by the ladies of Pickles, a lovely website that I blogged about before. The free pattern of these drawer knobs can be found here



3 comments:

  1. Echt heel leuk, vooral de paddenstoeltjes vind ik leuk. Ik heb nog een klein lade kastje wat een opknap beurt nodig heeft, wie weet.

    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  2. Dit is pas echt mooi, heel leuk gedaan;]

    gr Stina

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke deurknopjes en een leuke site.
    Fijne dag groetjes Esther.

    ReplyDelete