Tuesday, May 18, 2010

Een sjaal van squares?






♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for more free patterns - Klik hier voor meer gratis patronen

Het is denk ik de leukste sjaal die ik heb gezien de afgelopen tijd! Als ik het voor de winter had gezien had ik er zeker een gemaakt, alhoewel het in de zomer ook niet zal misstaan. De foto is van Vanessa en het patroon van de sjaal vind je op haar blog.

It's probably the happies scarf I've seen in a long time! If I would have seen it before the winter started I definitely would have made me one, although it will look good in summer as well. The picture belongs to Vanessa and the pattern of her scarf can be found on her blog.

5 comments:

  1. Hij is echt leuk, ben ook nog even op de blog van Vanessa gaan kijken. Hij is goed te doen dus misschien een idee voor volgend jaar.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  2. Oh die is inderdaad heel leuk, ga snel even naar Vanessa haar site toe, dank je wel voor de tip ;-)...

    ReplyDelete
  3. Hij is super, vooral met al die verschillende kleurtjes.

    ReplyDelete
  4. Erg leuk, ik ga er vast aan beginnen. Kan iemand hetin hetNederlands vertalen. Ik haak nog niet zo lang en ken de engelse termen niet

    ReplyDelete