Tuesday, May 4, 2010

De Happy 101 Blog Award

Vanavond heb ik mijn eerste Blog Award gekregen en ik ben er ZO blij mee! Ik kreeg de award van Maud, wiens blog ik al een tijdje regelmatig volg. Maud, ontzettend bedankt! De bedoeling van deze award is dat ik aangeef waar ik blij van word en dat ik de award doorgeef aan andere bloggers wiens blog ik heel mooi vind.

Om te beginnen waar ik blij van word. Van deze award ben ik heel blij geworden, want ook al zie ik de bezoekersaantallen op mijn blog nog steeds stijgen, een hoog bezoekersaantal wil niet per se zeggen dat mijn blog echt leuk gevonden wordt. Deze award is dus echt een kadootje! Waar ik nog meer blij van wordt zijn jullie aardige reacties, en van elke volger die zich aanmeldt word ik ook blij! Bij deze alsnog/opnieuw: bedankt daarvoor! Waar ik nog meer blij van wordt? In een notedop: heel veel vrolijke kleurtjes, iets ingewikkelds wat ineens lukt, mooie foto's van gehaakte dingen en koffie! (-:

Dan nog de award doorgeven. Dat is best lastig, want ik heb al zo veel mooie blogs gezien dat ik het idee heb dat ik mensen oversla als ik er een paar kies. Maar ik ga toch vijf kiezen en ik zal aangeven waarom:

1. Als eerste Karin, omdat ze altijd heel snel en heel lief reageert op nieuwe berichtjes op mijn blog en natuurlijk omdat ze prachtige dingen maakt!
2. Dan een award voor Stof Enzo, omdat ik haar ontwerpen zo ontzettend mooi vond dat het een paar dagen bleef hangen in mijn hoofd. Binnenkort ga ik een tas maken met een van haar stofjes als voering.
3. Lisette, omdat ik haar zelf gemaakte spulletjes verschrikkelijk mooi vind. Daarnaast maakt ze ook schitterende foto's waardoor haar blog echt een genot om naar te kijken is.
4. De blog van Marjan van Hebikgemaakt verdient er wat mij betreft ook een! Overigens is de award ook een beetje voor de moeder van Marjan, want zij maakte deze prachtige sprei.
5. Last but not least geef ik de award ook terug aan Maud, omdat ik vind dat zij 'm ook verdient. Ik vind haar blog ontzettend mooi en van haar maaksels word ik door alle vrolijke kleurtjes altijd blij! Bedankt Maud!

4 comments:

  1. Ooowwww, wat lief nou toch weer. Dank je wel. Ik voel me zeer vereerd.
    Het is heel erg leuk, als je blog en haakwerk zo gewaardeerd wordt.

    Hoewel ik er heel blij mee ben, heb ik mezelf voorgenomen om awards niet door te geven. Ik hoop, dat je dat begrijpt.

    Nogmaal mijn grote dank! ♥

    Karin

    ReplyDelete
  2. Hoi Karin, graag gedaan hoor! En dat je 'm niet door wilt geven, dat begrijp ik heel goed!

    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  3. Van harte gefeliciteerd! Leuk joh :)

    ReplyDelete
  4. Heel erg bedankt voor deze blog Award. Ik heb mijn moeder gelijk een berichtje gestuurd want door haar gehaakte sprei heb je mij eigenlijk gevonden. Ik maak na mijn vakantie een berichtje op mijn blog over deze award.
    Ik wou je wel even laten weten dat ik hier in ieder geval al erg blij van word.

    ReplyDelete