Tuesday, December 31, 2013

Link Your Stuff 2013!


Januari: Creandien Februari: ByHaafner Maart: Vinexgeluk April: Jacqshaakwerkenzohoekje 
September: De Haakzolder Oktober: Franciens Haakwerk November: Renate's Haken Enzo
December: Hermines Place 


















































♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for free patterns - Klik hier voor gratis patronen


En hier is hij dan: het jaaroverzicht 2013 van Link Your Stuff! Deze links waren de afgelopen maanden het meest populair. Wil je de betreffende sites nog een keer bezoeken? Klik dan op de links die bij de betreffende maand horen onder de foto.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie enthousiaste deelname! Ook voor mij is het elke week weer geweldig om te zien wat er gelinkt wordt. Ik hoop jullie dan ook in 2014 weer terug te zien met weer nieuwe prachtige creaties. Voor nu wens ik jullie een hele fijne Ouderjaarsavond! Wees voorzichtig en veel plezier!

So here it is: the Link Your Stuff Year Overview 2013! These links were the most popular in the past months. Do you want to visit these websites again? Then click the links that match with the month underneath the picture.
I want to thank you for taking part of Link Your Stuff so enthousiastic! For me it has been so much fun to see what everyone links every week. I hope to see you all back again in 2014. For now I wish you a wonderful New Years Eve! Be careful and have fun!

17 comments:

  1. What a wonderful selection! Thankyou so much for letting us "link our stuff". .it's been such fun looking at what everyone is doing. Have a wonderful new year to you too!

    ReplyDelete
  2. wat een leuk overzicht en ik wil de dames dan ook van harte feliciteren

    ReplyDelete
  3. Super leuk overzicht!

    gelukkig Nieuwjaar!

    ReplyDelete
  4. Wat maak je er altijd weer een werk van. Prachtig! En dames, gefeliciteerd met deze mooie plek in het jaaroverzicht.

    Groeten en een fijne jaarwisseling.
    Agnes.

    ReplyDelete
  5. Ohhhh..... wat leuk! In het jaaroverzicht 2013! Ik vind het leuk dat iedereen er zo nieuwsgierig naar was en ze leuk vind. Dank je wel Annemarie en een gezellige avond gewenst. Tot in 2014:) groeten Francien

    ReplyDelete
  6. Wat leuk om te zien dat mijn granny's er tussen staan (mei). Dit was trouwens nog via mijn oude blog (Petite Fee) en ben verder gegaan met mijn nieuwe blog http://haakkamer7.blogspot.nl/
    Er wordt altijd zoveel moois geplaatst in jouw "Link your stuff" en heb al veel mooie blogs hierdoor kunnen ontdekken.
    Dank je wel en ik wens jou een heel mooi uiteinde en een prachtig en creatief 2014!

    Groetjes, Liane

    ReplyDelete
  7. Wat een heerlijk kleurrijk en inspiratievol plaatje om het jaar uit te gaan!
    Ik wens je een fijne jaarwisseling toe.
    En een gezond en creatief 2014

    ReplyDelete
  8. Wat leuk om weer in het overzicht te staan! Iedereen een heel goed jaar gewenst en tot de volgende link your stuff!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuk jaaroverzicht, en ik sta erbij :D :D
    Iedereen een fijne jaarwisseling en een spetterend 2014.
    Bedankt Annemarie, dat we iedere week weer mogen linken hier :D

    ReplyDelete
  10. mag ik dan in ruil even zeggen dat, ook al sta ik hier niet tussen, de posts die ik hier link wel altijd de topscoorders zijn van mijn blog! En ook altijd leuk om hier ideeën op te doen bij anderen, dus ik blijf meedoen in 2014 :)

    ReplyDelete
  11. Wat leuk dat mijn kussen erbij staat! Bloos ;-). Ik doe altijd veel inspiratie op via Link your stuff, dus ga zo door!

    ReplyDelete
  12. Dit jaar heb ik je blog ontdekt met de fantastische wekelijkse Link Your Stuff!! Ik haal hier elke keer weer veel inspiratie vandaan!! En ik vind het super dat mijn sneeuwpoppetjes in dit jaaroverzicht staan!
    Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!!
    Groetjes van Renate

    ReplyDelete
  13. Wat leuk om te zien dat ik er ook tussen sta, een hele verrassing! Bedankt voor de wekelijkse Link your stuff Annemarie, altijd inspirerend!

    ReplyDelete
  14. Excellent selection!
    Happy New Year Annemarie and may this one bring everything your heart desires!

    ReplyDelete
  15. Beste Annemarie,

    Een heel gelukkig en creatief 2014 nieuwjaar gewenst! Dank voor de wekelijkse link parties, altijd erg leuk! En wat een verrassing dat de tulpen ertussen staan.

    Fijne dag,

    Haafner

    ReplyDelete