Monday, December 31, 2012

Link Your Stuff 2012!

December: Stip & Haak November: Elealinda Design Oktober: Winkieflash September: Marinasognaecrea 
April: Siem en Zo Maart: Freubelblog Februari: Pinkfluffywarrior Januari: Gerlily
































Speciaal voor Oudejaarsdag dook ik het archief van Link Your Stuff in en ik ging op zoek naar de meest populaire links die geplaatst zijn het afgelopen jaar. Ik kan namelijk zien op welke links jullie het meest klikken, en het resultaat van 2012 zie je hierboven. De meest populaire link van elke maand is toegevoegd. Onder de foto zie je per maand van wie de bijdrage is en vind je de link naar het bijbehorende blogbericht. Rest mij nu niets anders dan jullie een hele fijne oudejaarsavond toe te wensen en natuurlijk een heel mooi en creatief 2013! Tot volgend jaar!

Especially for New Years Eve I jumped into the archives of Link Your Stuff and I searched for the most popular links of the past year. I can see on what links you've clicked the most, and the result of 2012 is in the picture above. Every month's most popular link is included. Below the picture you can see who's contribution it is and there's also a link to the corresponding blog post.
So all I can say now is: have a wonderful New Years Eve and have a great and creative 2013! 'Till next year!

26 comments:

  1. owwwwwwwwwwwwww wat enorm lief van je om dit te doen...kan ik daar ook nog eens gaan neuzen toen ik nog niet op het blog zat hihi

    goed uiteinde en een top 2013 lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  2. Annemarie, bedankt voor het organiseren van de LYS en al je leuke, iinspirerende blogberichten in 2012!
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een gezond, liefdevol en creatief 2013! Groetjes, Saskia

    ReplyDelete
  3. Wat geinig dat mijne er ook tussen staat!
    Voor jou ook de beste wensen voor 2013!
    Liefs,
    Mriek

    ReplyDelete
  4. Wat leuk om te zien, het één is nog mooier dan het ander, super gedaan voor alle maaksters. Een fijne avond en een heel goed en creatief 2013 toegewenst. Groejtes, Amarins

    ReplyDelete
  5. I really like your collage. I hope to crochet and knit more this new year. xo Jenny

    ReplyDelete
  6. Wonderful picture!
    Happy new year to you too!

    ReplyDelete
  7. Ha wat leuk, mijn dekentje staat er tussen! :) Ik ben vandaag ook nog genomineerd als Freubelfavoriet van 2012; mijn dag kan niet meer stuk! :)
    Gelukkig nieuwjaar!
    xo,
    wink

    ReplyDelete
  8. Wat leuk dat wij er ook tussen staan. Bedankt voor alle moeite die je steeds elke week doet om aan deze leuke link your stuff mee te kunnen doen.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013.

    ReplyDelete
  9. Wat super leuk dat ik in januari het meest bekeken was. Ik geniet ook elke weekend ontzettend van de link your stuff; het is een schat aan inspiratie iedere week. Ga zo door en alvast een gezond en creatief 2013 toegewenst.

    ReplyDelete
  10. Wat leuk, zo'n overzicht! Dank je wel voor het organiseren. Ik blog sinds kort ook en vind het heel leuk om mee te doen. Ik kijk nog regelmatig bij oude 'Link your Stuff's' en kom zo elke keer nog weer bij leuke blogs terecht. :-)
    Een fijne jaarwisseling en een heel goed 2013!

    ReplyDelete
  11. Ik lees net in je mailtje dat ik er bij sta, wat ontzettend leuk! Ik had het nog niet gezien ;) Bedankt voor al je inspirerende blogberichtjes en het organiseren van link your stuff, ga zo door! Een heel mooi, gezond en creatief 2013 gewenst!

    ReplyDelete
  12. Ha, ik geloof dat we van kleurrijk houden! :) Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!

    ReplyDelete
  13. Mooie fotocollage van prachtige werken.

    gelukkig nieuwjaar!

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie collage. Daar word ik nu echt vrolijk van, van die prachtige fleurige haaksels.

    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  15. ook voor jou een geweldig gezond 2013

    ReplyDelete
  16. Wat heb je dat leuk gedaan zo!
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een geweldig 2013!
    En dank je wel voor iedere week de link party!

    ReplyDelete
  17. Ook voor jou een gezellig, creatief en gezond 2013!! Fijne jaarwisseling en een groet van Hannie

    ReplyDelete
  18. Thank you so much for all the lovely link parties!
    Happy new year to you, may 2013 be a lucky, healthy and colorcolorcolorful one :-)

    ReplyDelete
  19. Wat leuk om ze allemaal zo te zien!
    Ik vond het elke week weer heerlijk om al die verschillende haakwerkjes te bekijken en om mijn eigen er tussen te zetten natuurlijk. Thanks for hosting!
    Fijne jaarwisseling!

    ReplyDelete
  20. Wens jullie een fijne avond en een gezond en creatief 2013.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  21. fantastique !
    de superbes réalisations...
    Merci Anne-Marie pour ce rendez-vous de chaque semaine
    une très belle année créative pour 2013

    ReplyDelete
  22. Wat leuk gedaan en wat grappig dat mijn bijdrage in juli staat, dat is in ons gezin een feestmaand ( 3 van de 5 zijn jarig). Ik hoop dat je nog lang doorgaat met het organiseren van de linkparty. Het is elk weekend weer een feestje om het te bekijken.

    ReplyDelete
  23. Geweldig!!!!!

    Wat maak jij mooie dingen, ik heb genoten va je blog.
    En ik ga je zeker volgen.
    Misschien vind je het leuk om mijn blog te volgen, ik ben nog maar net begonnen hoor.
    http://breiselsvanlies.blogspot.nl/

    groetjes
    Lies

    ReplyDelete
  24. Happy new year! thanks for all link your stuff parties!

    ReplyDelete