Tuesday, May 31, 2011

Butterflies







♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for more free patterns - Klik hier voor meer gratis patronen

Afgelopen week kreeg ik het verzoek om onder andere vijftig vlinders te haken. Ik ben nu ongeveer op de helft. Een mooi patroontje van een vlinder vind je hier (Nederlands) en een ander leuk patroontje hier (Engels). Van het Engelse patroontje vind je een Nederlandse vertaling op de blog van Karin aan de Haak.

Last week I got the request to crochet fifty butterflies. I'm about half way right now. A nice pattern of a butterfly can be found here (Dutch) and another nice pattern can be found here (English). You will find a Dutch translation of the English pattern on the blog of Karin aan de Haak.

12 comments:

  1. Dat is een hele hoop. Wel heel schattig, 50 kleine vlindertjes bij elkaar. Succes nog!

    ReplyDelete
  2. 50! Amai!! Da's inderdaad een hoop werk, maar ze zijn wel leuk! Wordt het een slinger?
    Groetjes,
    Esther.

    ReplyDelete
  3. Ik begreep dat iemand er handdoekjes mee gaat decoreren, maar zeker weten doe ik het niet. Het is wel een hoop werk maar ook een vrolijk werkje (-:

    ReplyDelete
  4. 50 stuks... pfieuw.
    Jij ziet ze straks vliegen ;)

    ReplyDelete
  5. Cute! I will have to try this pattern.

    ReplyDelete
  6. So Cuuuute... trop mignonne...
    Bz
    Anna

    ReplyDelete
  7. Leuke opdracht Annemarie, succes er mee! Ze zijn superschattig.

    ReplyDelete
  8. Wat een hoop maar volgens mij heb je zo een vlindertje wel snel af he.
    Ik ben benieuwd wat ze er mee gaat doen.

    ReplyDelete
  9. Heeee wat leuk, vrolijke fladderende vlindertjes!
    Wel heul veul zeg......

    ReplyDelete
  10. Als kersverse blogger was ik op zoek naar leuke/inspirerende blogs.... Nou, die van jou is er zo één! Ik ga er morgen gelijk een paar vlindertjes haken!
    Groetjes,
    Janine

    ReplyDelete
  11. Thanks for linking to Take-A-Look Tuesday - I featured you today!!
    -- Mandy, www.SugarBeeCrafts.com

    ReplyDelete